waterpark terkaple

Bedrijven dienen zich voortdurend af te vragen of ze nog de producten leveren die door de markt gevraagd worden. Vaak kunnen met  beperkte aanpassingen trends worden gevolgd en bezoekersgroepen worden vastgehouden of nieuwe aangeboord.
Indien deze ‘fine-tuning’ onvoldoende plaatsvindt doet zich een  moment voor waarop er meer structureel moet worden ingegrepen wil er blijvend sprake zijn van een concurrerend product.
Hoewel de  ondernemer hierbij primair belang heeft, is de maatschappelijke relevantie van een ‘up-to-date’ en gezond bedrijf evenzeer van belang. Ook bedrijven vormen visitekaartjes van de regio en bepalen mede het imago,  binden bijvoorbeeld toeristen aan de provincie en zorgen voor bestedingen in alle sectoren.
Zo is ook voor Maran in Terkaple de tijd gekomen om zich te herpositioneren en zo de grote potentiële waarde die de prachtige ligging bij het dorpje, het opgaande groen en de open vaarverbinding met de Friese meren haar bieden, te benutten.
Interra stelde het ontwerp op voor het nieuwe concept en gaf het de naam mee ‘Waterpark Terkaple’ zodat je weet wat je krijgt.